Vážení zákazníci, pro firemní nákupy (nákup na IČO, DIČ) je potřeba se nejdříve zaregistrovat. Nákup na IČO bez registrace není umožněn. Důvod registrace pro potřeby firemního nákupu je ověření IČO a DIČ s následným správným přenesením údajů do Vašeho daňového dokladu.

OSTATNÍ PRÁVNÍ UJEDNÁNÍ

V této sekci naleznete nejrůznější užitečné informace o fungování našeho eshopu. Dozvíte se například to, jakým způsobem řadíme na našem eshopu zboží, jak spravujeme cookies, jaké používáme typy doprav a plateb nebo jakým způsobem ručíme za to, že uživatelské recenze obchodu jsou opravdu autentické a pravdivé. 

 

POUČENÍ O SOUBORECH COOKIES

 

Společnost ARDON s.r.o., IČO: 258 52 141, se sídlem Tržní 2902/14, Přerov I-Město, 750 02 Přerov, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn. C 22089, která je provozovatelem webových stránek www.ardon.cz, používá cookies ke shromažďování a zpracování osobních údajů za účelem zajištění fungování webových stránek a jejich zlepšení, nastavení uživatelských preferencí, vytváření statistických dat nebo cílení reklamy.

 

Pokud vás to zajímá, můžete se dozvědět co cookies jsou, k čemu a jakým způsobem se používají. Nebo se dozvíte, co udělat, když s nimi nechcete mít nic společného. Jak zpracováváme osobní údaje, najdete v našich Zásady zpracování osobních údajů.

 

Co jsou cookies?

Cookies jsou malé datové soubory, které se ukládají do vašeho počítače nebo telefonu, když navštívíte webovou stránku nebo používáte online služby.

Používají se zejména k tomu, aby webové stránky a služby vůbec fungovaly nebo aby fungovaly efektivněji.

Příklad: Zkuste si třeba představit, že si vložíte zboží do košíku, ale pak se vám vypne počítač, vypadne internet nebo prostě jen odejdete z webové stránky a po nějaké době se rozmyslíte, že byste si zboží přeci jen koupil. Díky cookies je webová stránka schopná rozpoznat, že jste to právě vy, kdo se vrací a jaké zboží vám v košíku zůstalo. 

 

K čemu slouží?

Některé cookies jsou z technických důvodů vyžadovány, aby naše webové stránky a služby vůbec fungovaly. Musíme je tedy používat vždy, aby stránka vůbec fungovala a označujeme je proto nejčastěji jako „nezbytné“.

 

Příklad: Určitě po vás již nějaká webová stránka někdy chtěla ověřit, zda jste opravdu člověk a ne počítačový program, co se snaží stránku napadnout. Většinou musíte opsat nějaký text z obrázku, nebo vybrat všechny fotky požárních hydrantů mezi řadou obrázků. Cookies z této kategorie si zapamatují, že jste člověk a nebudou tak vás a servery stránky zatěžovat opakovaným ověřováním.

 

Další cookies nám pomáhají sbírat informace o používání webové stránky, jako třeba její návštěvnost, či čas který na jednotlivých místech webové stránky strávíte. Jak jejich určení napovídá, označují se tyto cookies jako „analytické“.

Příklad: Počet návštěvníků webu, nevyužívané záložky a nečtené články, množství lidí, kteří nedokončí objednávku kvůli příliš složitému nákupnímu procesu a spousta dalších statistických dat, které nám i vám pomáhají vytvořit lepší zážitek na našem webu.

 

Cookies mohou sloužit i k tomu, abychom vám byli schopni zobrazovat relevantní reklamu, a to i na jiných webových stránkách nebo sociálních sítích. Díky těmto cookies se nestane, že bychom vám například zobrazovali reklamu na fotbalové šortky, když budete vyhledávat dětské pohádkové knížky. Tyto cookies označujeme jako „marketingové“.

Příklad: Představte si, že si objednáte novou pracovní bundu nebo rukavice. Cookies z této kategorie zařídí, že po nějaké době vás ve vyhledávači nebude obtěžovat například nabídka doplňků stravy nebo hraček, ale zobrazí se vám reklama, na novinky z těchto kategorií, které mohou být inspirací pro další nákupy.

 

Seznam jednotlivých cookies, které používáme, včetně jejich jednotlivých názvů, poskytovatele, účelu, typu a expirace naleznete v patičce našeho eshopu v sekci Nastavení cookies v úplně spodní části www stránek. 

 

Jaké služby s využíváním cookies souvisejí? U jakých našich poskytovatelů jsou používány soubory cookies?

Vzhledem k tomu, že některé tyto poskytovatele, jako je Google, Facebook atd. využíváme nejen v souvislosti s cookies, uvádíme o nich souhrnné informace v našich Zásady zpracování osobních údajů. 

 

Jak můžu používání cookies zamezit?

Všechny cookies používáme na základě vašeho souhlasu, kromě cookies nutných, které můžeme používat kvůli našemu oprávněnému zájmu na řádném provozu webové stránky.

 

Tento souhlas můžete vzít kdykoli zpět buď částečně, nebo úplně a to v patičce našeho eshopu v sekci Nastavení cookies v úplně spodní části www stránek. Tady se dozvíte, na jak dlouho tento souhlas udělujete.

 

Nastavení svých cookies můžete změnit pomocí správného nastavení vašeho prohlížeče. Většina prohlížečů umožňuje odmítnout ukládání cookies, či ty, které jsou již uložené ve vašem počítači vymazat. Jednotlivý postup se ale u různých prohlížečů liší. Jednotlivé postupy tedy naleznete zde:

 

▪       Google Chrome

▪       Mozilla Firefox

▪       Safari

▪       Internet Explorer

 

Jak nás můžete kontaktovat?

Máte-li jakékoli dotazy nebo komentáře k tomuto poučení nebo chcete-li, abychom aktualizovali informace, které o vás nebo vašich preferencích máme, zašlete nám e-mail na adresu eshop@ardon.cz.   

PDF verze Cookie Policy si můžete stáhnout na tomto odkazu.

 

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

 

společnosti ARDON s.r.o., IČO: 25852141, se sídlem Tržní 2902/14 , Přerov I-Město, 750 02 Přerov, zastoupená Mgr. Tomášem Voženílkem, jednatelem, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod sp. zn. C 22089,

pro prodej zboží prostřednictvím www.ardon.cz (dále jen “e-shop”)

 

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili.

 

Jak se mohu ohodnotit zakoupený produkt?

E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka.cz, recenze je možné filtrovat podle toho přímo na těchto webových stránkách. Zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní.

 

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách, mohou zanechat hodnocení k našemu e-shopu. To zajišťujeme právě prostřednictvím Heureka.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.

 

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu eshop@ardon.cz a poté vám bude zaslán odkaz.

 

Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 11. 4. 2023.

 

PDF verzi Pravidel pro recenze si můžete stáhnout na tomto odkazu.

 

PRAVIDLA ŘAZENÍ NABÍDEK ZBOŽÍ

společnosti ARDON s.r.o., IČO: 25852141, se sídlem Tržní 2902/14 , Přerov I-Město, 750 02 Přerov, zastoupená Mgr. Tomášem Voženílkem, jednatelem, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod sp. zn. C 22089,

pro prodej zboží prostřednictvím www.ardon.cz

Pokud na našich webových stránkách přejdete do sekce “řazení”, měli byste vědět, že pro zobrazování zboží podle vámi preferovaných kritérií výběru používáme následující pravidla.

 

1.        ŘAZENÍ SEKCE “DOPORUČENÉ”

1.1.            V této sekci jsou zobrazovány produkty, které pro Vás pečlivě vybíráme a doporučujeme pro jednotlivé kategorie Vašeho nákupu. Zboží je zde řazeno tak, že se na předních příčkách zobrazuje zboží se statusem NOVINKA spolu se zbožím, které je mezi našimi zákazníky oblíbené a nejčastěji kupované.

2.        ŘAZENÍ SEKCE “OD NEJLEVNĚJŠÍHO”

2.1.            Zboží je zobrazeno na základě aktuální prodejní ceny s tím, že zboží s nejnižší prodejní cenou je řazeno před zboží s vyšší cenou. Zboží, které má stejnou prodejní cenu je pak řazeno podle dostupnosti (zboží skladem před zbožím nedostupným/vyprodaným).

3.        ŘAZENÍ SEKCE “OD NEJDRAŽŠÍHO”

3.1.            Zboží je zobrazeno na základě aktuální prodejní ceny s tím, že zboží s nejvyšší prodejní cenou je řazeno před zboží s nižší cenou.  Zboží, které má stejnou prodejní cenu je pak řazeno podle dostupnosti (zboží skladem před zbožím nedostupným/vyprodaným).

4.        ŘAZENÍ SEKCE “NÁZEV SESTUPNĚ” a “NÁZEV VZESTUPNĚ”

4.1.            Zboží v těchto dvou sekcích je zobrazeno dle názvu zboží abecedně, a to buď od “A” do “Z” nebo naopak od “Z” do “A”.

5.        ŘAZENÍ SEKCE “NOVINKA”

5.1.            Zboží je zobrazeno na základě data přidání nových produktů do naší nabídky se statusem NOVINKA. Po uplynutí časového intervalu, interně určeného pro označení zboží statusem NOVINKA, tento status u zboží zmizí a toto zboží je v dané sekci nahrazeno novým.

6.        DALŠÍ ŘAZENÍ

6.1.            Na našich webových stránkách můžete dále najít kategorie: Sleva a Skladem. V těchto kategoriích je zboží řazeno podle pravidel popsaných výše.

Tato Pravidla řazení nabídek zboží jsou platná od 11. 4. 2023.

PDF verzi Pravidel řazení zboží si můžete stáhnout na tomto odkazu.

 

VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Připravujeme .....

DOPRAVA A PLATBA

zde naleznete informace o tom, jaké způsoby doprav a plateb je možné na našem eshopu využít.

 

Jaký mohu zvolit způsob dopravy?

Využíváme výhradně služeb přepravců třetích stran. V praxi to znamená využívání známých a v ČR běžně využívaných kurýrních služeb jako je PPL. Česká pošta apod. Tyto jednotlivé společnosti se v čase mohou měnit na základě jejich aktuálních ceníků apod. Zároveň se u daných společností můžete setkat s různými typy doručení, především potom doručení na adresu, na pobočku nebo nějaký záchytný bod. Aktuální nabídku i s ceníkem naleznete vždy v košíku v sekci DOPRAVA a PLATBA, kde si můžete vybrat z několika typů doručení. 

Jaký mohu zvolit způsob platby?

Na našem eshopu můžete aktuálně využít třech typů platby, a to:a) platba na dobírku, kdy platíte zvolenému přepravci při převzetí zboží

b) zálohovou platbu, kdy nám na základě vygenerovaného VS zasíláte platbu předem a my posíláme zboží v momentě, kdy nám platba přistane na účtu

c) online platba platební kartou pomocí platební brány GoPay, kdy je nám částka připsána ihned na účet