Vánoční režim eshopu
... a následné přerušení provozu
Vážení zákazníci,
Rádi bychom Vás informovali o Vánočním režimu e-shopu a následného přerušení provozu z důvodu každoroční inventury.
Objednávky přijaté do 18. 12. (včetně) budeme expedovat ještě letos před Vánocemi (garanci doručení do Vánoc však má v rukou zvolený dopravce – doporučený termín poslední objednávky se 100% jistotou doručení je pondělí 16. 12.).
V období od 19.12. 2019 do 9. 1. 2020 dojde k úplnému přerušení provozu z důvodu vánočních svátků a následné inventury.
Objednávky přijaté v období od 19.12. 2019 do 8. 1. 2020 začneme postupně vyřizovat od čtvrtka 9. 1. 2020. V tomto období přerušení provozu bude kompletně uzavřeno i oddělení eshopu, a proto nebude možné odpovídat na Vaše emaily ani vyřizovat Vaše telefonáty.
Pro bezpečný a komfortní nákup bez obav pro Vás zavádíme speciální vánoční nabídku, a to prodloužení lhůty na výměnu a vrácení zakoupeného zboží, a to až do 31. 1. 2020 (platí pro všechny objednávky uskutečněné v období 1. 12. – 18.12.).
Často kladené otázky
Kdy naposledy mohu objednat, abych měl/a jistotu, že zboží dorazí do Vánoc?
Provoz našeho eshopu bude fungovat v klasickém režimu do středy 18. 12. Tzn., že objednávky přijaté do 18. 12 (včetně) ještě vyexpedujeme a předáme dopravci. Nedoporučujeme ale nechávat objednávku na poslední chvíli, a to proto, že dopravci garantují 100% doručení u objednávek vyexpedovaných do 16. 12. (včetně). U objednávek expedovaných 17. – 20. 12. tedy není garantovaná doba dodání do pondělí 23. 12.
Kdy mohu očekávat doručení balíku, pokud objednám v období od 19. 12. 2019 do 8. 1. 2020?
V tomto období mají naši zaměstnanci nařízenou celozávodní dovolenou z důvodu vánočních svátků a následné inventury. Provoz se opět naplno rozjede až ve čtvrtek 9. 1. 2020. Během tohoto období se nám nahromadí spousta nevyřízených objednávek, které poté postupně odbavujeme. Může se tedy stát, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovině ledna 2020.
Proč mi nikdo neodpovídá na emaily ani nezvedá telefon?
Je to z důvodu již výše zmíněné celozávodní dovolené. Nemusíte se ovšem obávat, všechny Vaše dotazy postupně zodpovíme ihned po návratu z celozávodní dovolené. V případě, že jste uhradili objednávku online platební kartou a přejete si ji stornovat a platbu vrátit, samozřejmě Vám vyjdeme vstříc a platbu vrátíme. Všechny tyto požadavky ale zvládneme postupně vyřizovat opravdu až od výše zmiňovaného 9. 1. 2020.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný, pohodový a bezpečný vstup do roku 2020 :)
tým Ardon
Vážení zákazníci,
Rádi bychom Vás informovali o Vánočním režimu e-shopu a následného přerušení provozu z důvodu každoroční inventury.
Objednávky přijaté do 18. 12. (včetně) budeme expedovat ještě letos před Vánocemi (garanci doručení do Vánoc však má v rukou zvolený dopravce – doporučený termín poslední objednávky se 100% jistotou doručení je pondělí 16. 12.).
V období od 19.12. 2019 do 9. 1. 2020 dojde k úplnému přerušení provozu z důvodu vánočních svátků a následné inventury.
Objednávky přijaté v období od 19.12. 2019 do 8. 1. 2020 začneme postupně vyřizovat od čtvrtka 9. 1. 2020. V tomto období přerušení provozu bude kompletně uzavřeno i oddělení eshopu, a proto nebude možné odpovídat na Vaše emaily ani vyřizovat Vaše telefonáty.
Pro bezpečný a komfortní nákup bez obav pro Vás zavádíme speciální vánoční nabídku, a to prodloužení lhůty na výměnu a vrácení zakoupeného zboží, a to až do 31. 1. 2020 (platí pro všechny objednávky uskutečněné v období 1. 12. – 18.12.).
Často kladené otázky
Kdy naposledy mohu objednat, abych měl/a jistotu, že zboží dorazí do Vánoc?
Provoz našeho eshopu bude fungovat v klasickém režimu do středy 18. 12. Tzn., že objednávky přijaté do 18. 12 (včetně) ještě vyexpedujeme a předáme dopravci. Nedoporučujeme ale nechávat objednávku na poslední chvíli, a to proto, že dopravci garantují 100% doručení u objednávek vyexpedovaných do 16. 12. (včetně). U objednávek expedovaných 17. – 20. 12. tedy není garantovaná doba dodání do pondělí 23. 12.
Kdy mohu očekávat doručení balíku, pokud objednám v období od 19. 12. 2019 do 8. 1. 2020?
V tomto období mají naši zaměstnanci nařízenou celozávodní dovolenou z důvodu vánočních svátků a následné inventury. Provoz se opět naplno rozjede až ve čtvrtek 9. 1. 2020. Během tohoto období se nám nahromadí spousta nevyřízených objednávek, které poté postupně odbavujeme. Může se tedy stát, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovině ledna 2020.
Proč mi nikdo neodpovídá na emaily ani nezvedá telefon?
Je to z důvodu již výše zmíněné celozávodní dovolené. Nemusíte se ovšem obávat, všechny Vaše dotazy postupně zodpovíme ihned po návratu z celozávodní dovolené. V případě, že jste uhradili objednávku online platební kartou a přejete si ji stornovat a platbu vrátit, samozřejmě Vám vyjdeme vstříc a platbu vrátíme. Všechny tyto požadavky ale zvládneme postupně vyřizovat opravdu až od výše zmiňovaného 9. 1. 2020.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný, pohodový a bezpečný vstup do roku 2020 :)
tým Ardon