Vánoční provoz eshopu
... a následná inventura
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o vánočním režimu e-shopu a následného přerušení provozu z důvodu každoroční inventury.
Objednávky přijaté do pondělí 20. 12. (včetně) budeme expedovat ještě letos před Vánocemi (garanci doručení do Vánoc však má v rukou zvolený dopravce).
V období od úterý 21.12. 2021 do neděle 9. 1. 2022 dojde k úplnému přerušení provozu z důvodu vánočních svátků a následné inventury.
Objednávky přijaté v období od úterý 21.12. 2021 do neděle 9. 1. 2022 začneme postupně vyřizovat od pondělí 10. 1. 2022. V tomto období přerušení provozu bude kompletně uzavřeno i oddělení eshopu, a proto nebude možné odpovídat na Vaše emaily, dotazy na chatu ani vyřizovat Vaše telefonáty.
Pro bezpečný a komfortní nákup bez obav pro Vás zavádíme speciální vánoční nabídku, a to prodloužení lhůty na výměnu a vrácení zakoupeného zboží, a to až do 31. 1. 2022 (platí pro všechny objednávky uskutečněné v období 10. 11. 2021 – 18.1. 2022).
Často kladené otázky
Kdy naposledy mohu objednat, abych měl/a jistotu, že zboží dorazí do Vánoc?
Provoz našeho eshopu bude fungovat v klasickém režimu do pondělí 20. 12. Tzn., že objednávky přijaté do pondělí 20. 12. (včetně) ještě vyexpedujeme a předáme dopravci. Nedoporučujeme ale nechávat objednávku na poslední chvíli. Nemůžeme garantovat, že objednávky uskutečněné v pondělí 20.12. ještě stihnou dorazit do Vánoc - toto má v rukou zvolený dopravce.
Kdy mohu očekávat doručení balíku, pokud objednám v období od 21. 12. 2021 do 9. 1. 2022?
V tomto období mají naši zaměstnanci nařízenou celozávodní dovolenou z důvodu vánočních svátků a následné inventury. Provoz se opět naplno rozjede až v pondělí 10. 1. 2022. Během tohoto období se nám nahromadí spousta nevyřízených objednávek, které poté postupně odbavujeme. Může se tedy stát, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovině ledna 2022.
Proč mi nikdo neodpovídá na emaily ani nezvedá telefon?
Je to z důvodu již výše zmíněné celozávodní dovolené. Nemusíte se ovšem obávat, všechny Vaše dotazy postupně zodpovíme ihned po návratu z celozávodní dovolené. V případě, že jste uhradili objednávku online platební kartou a přejete si ji stornovat a platbu vrátit, samozřejmě Vám vyjdeme vstříc a platbu vrátíme. Všechny tyto požadavky ale zvládneme postupně vyřizovat opravdu až od výše zmiňovaného 10. 1. 2022.
Jak je to s vrácením a výměnou zboží?
Pokud jste zboží poslali na výměnu nebo vrácení těsně před 18.12., dostaneme se k vyřízení požadavku až po svátcích a inventuře, tedy od pondělí 10. 1. 2022. Nemusíte mít strach, všechny Vaše požadavky budou vyřízeny. Lhůtu pro výměnu a vrácení zboží pořízeného od 10.11. 2021 jsme prodloužili až do 31.1.2022, nemusíte tedy mít obavy, že by uplynula lhůta pro vyřízení požadavku.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný, pohodový a bezpečný vstup do roku 2022 :)
tým Ardon
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o vánočním režimu e-shopu a následného přerušení provozu z důvodu každoroční inventury.
Objednávky přijaté do pondělí 20. 12. (včetně) budeme expedovat ještě letos před Vánocemi (garanci doručení do Vánoc však má v rukou zvolený dopravce).
V období od úterý 21.12. 2021 do neděle 9. 1. 2022 dojde k úplnému přerušení provozu z důvodu vánočních svátků a následné inventury.
Objednávky přijaté v období od úterý 21.12. 2021 do neděle 9. 1. 2022 začneme postupně vyřizovat od pondělí 10. 1. 2022. V tomto období přerušení provozu bude kompletně uzavřeno i oddělení eshopu, a proto nebude možné odpovídat na Vaše emaily, dotazy na chatu ani vyřizovat Vaše telefonáty.
Pro bezpečný a komfortní nákup bez obav pro Vás zavádíme speciální vánoční nabídku, a to prodloužení lhůty na výměnu a vrácení zakoupeného zboží, a to až do 31. 1. 2022 (platí pro všechny objednávky uskutečněné v období 10. 11. 2021 – 18.1. 2022).
Často kladené otázky
Kdy naposledy mohu objednat, abych měl/a jistotu, že zboží dorazí do Vánoc?
Provoz našeho eshopu bude fungovat v klasickém režimu do pondělí 20. 12. Tzn., že objednávky přijaté do pondělí 20. 12. (včetně) ještě vyexpedujeme a předáme dopravci. Nedoporučujeme ale nechávat objednávku na poslední chvíli. Nemůžeme garantovat, že objednávky uskutečněné v pondělí 20.12. ještě stihnou dorazit do Vánoc - toto má v rukou zvolený dopravce.
Kdy mohu očekávat doručení balíku, pokud objednám v období od 21. 12. 2021 do 9. 1. 2022?
V tomto období mají naši zaměstnanci nařízenou celozávodní dovolenou z důvodu vánočních svátků a následné inventury. Provoz se opět naplno rozjede až v pondělí 10. 1. 2022. Během tohoto období se nám nahromadí spousta nevyřízených objednávek, které poté postupně odbavujeme. Může se tedy stát, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovině ledna 2022.
Proč mi nikdo neodpovídá na emaily ani nezvedá telefon?
Je to z důvodu již výše zmíněné celozávodní dovolené. Nemusíte se ovšem obávat, všechny Vaše dotazy postupně zodpovíme ihned po návratu z celozávodní dovolené. V případě, že jste uhradili objednávku online platební kartou a přejete si ji stornovat a platbu vrátit, samozřejmě Vám vyjdeme vstříc a platbu vrátíme. Všechny tyto požadavky ale zvládneme postupně vyřizovat opravdu až od výše zmiňovaného 10. 1. 2022.
Jak je to s vrácením a výměnou zboží?
Pokud jste zboží poslali na výměnu nebo vrácení těsně před 18.12., dostaneme se k vyřízení požadavku až po svátcích a inventuře, tedy od pondělí 10. 1. 2022. Nemusíte mít strach, všechny Vaše požadavky budou vyřízeny. Lhůtu pro výměnu a vrácení zboží pořízeného od 10.11. 2021 jsme prodloužili až do 31.1.2022, nemusíte tedy mít obavy, že by uplynula lhůta pro vyřízení požadavku.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný, pohodový a bezpečný vstup do roku 2022 :)
tým Ardon